niedziela, 4 stycznia 2015

#1 Nowy Rok =nowy początek

Nigdy nie wiem jak mam się przywitać. Nie chcę, żeby było to zbyt formalne albo w drugą stronę- infantylne. Dlatego napiszę- Cieszę się, że mnie odwiedziłeś. Rozgość się i czuj się dobrze. Jak masz jakieś pytania, pisz śmiało :).

Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęłam już kilka, dobrych lat temu. Trwało to zazwyczaj dość krótko. Brakowało zapału, weny i systematyczności. Ostatnio przez ponad dwa lata współtworzyłam blog z zupełnie innej dziedziny. Jednak jak to mówią :” Coś się kończy, coś się zaczyna”.

Pewnie zastanawiasz się: O czym będzie ten blog? Co będę tu tworzyć? Już odpowiadam ;). Lubię pisać, mimo tego, że mam stricte ścisły umysł. Może przez to, że jestem nieuleczalną romantyczką? Pewnie po części tak. Należę do osób, które nie przechodzą obojętnie obok wielu spraw. Takich codziennych, ale i tych o głębszym sensie. Chciałabym się jednymi i drugimi dzielić z innymi ludźmi. Często trudno wypowiedzieć to co leży na sercu, zdecydowanie łatwiej to napisać. Tak będzie na tym blogu.

Nie uciekaj! Nie myśl, że będę poruszać tylko sprawy nad którymi trzeba zatrzymać się na dłużej. Będą też luźne posty o: makijażu, moim czasie wolnym, fitnessie. Czasami zbitki zdjęć z ostatnich dni, bo lubię fotografować swoje otoczenie ;). Czyli ostatnio lubiane przez wiele osób słowo- lifestyle.

Z racji swojego kierunku zastanawiam się nad notkami dotyczącymi diagnostyki laboratoryjnej. Interpretacja badań i objawów chorobowych. Pewnie się na nie zdecyduje, jednak w późniejszym czasie, bo będą wymagały konsultacji z odpowiednią literaturą medyczną.

Nie potrafię odpowiedzieć jak często będą ukazywały się posty. Najlepiej tworzę pod wpływem weny-nic na siłę! Dlatego w zależności od przypływu weny i dysponowania wolnym czasem będę się tutaj pojawiać ;)

Tyle na początek. Mam nadzieję, że chociaż trochę zachęciłam i będziesz tu zaglądać częściej :) 



Z pozdrowieniami,
Agulens

2 komentarze:

  1. Diagnostyka laboratoryjna to byłoby coś wyjątkowego w blogosferze, jak się zdaje!:) Przynajmniej ja nigdy jeszcze na to nie wpadłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest to tematyka popularna wśród blogów ;) Myślę, że tego typu notki pojawią się wkrótce :)

      Usuń